1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników
Autor: Ken Blanchard, Bob Nelson
Cena: 44.00 zł
Data wydania: 2006-04-19
Liczba stron:224
Oprawa: twarda
Wydobądź ze swoich pracowników wszystko, co najlepsze
- Naucz się motywować ludzi i zespoły
- Rozwijaj kompetencje pracowników
- Jasno określaj cele i zadania
Największym atutem przedsiębiorstwa nie jest majątek, produkty i zasoby finansowe -- są nim pracownicy. Bez nich upadnie każdy, nawet najdoskonalszy i najlepiej finansowany projekt. Firmy, w których pracownicy są odpowiednio traktowani, osiągają imponujące wyniki. Pracownicy przychodzą do pracy z przyjemnością, ich morale jest silne, a wydajność wciąż rośnie. Odpowiednio zmotywowani ludzie wnoszą do działalności firmy swoje najlepsze idee i czują współodpowiedzialność za przedsiębiorstwo. Niestety -- brak umiejętności odpowiedniego motywowania podwładnych to jedna z najczęstszych pięt achillesowych współczesnych menedżerów.
Książka "1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników" to doskonały podręcznik, dzięki któremu ta sytuacja może się zmienić. Bob Nelson w swojej kolejnej publikacji przedstawia niezwykle przydatne informacje dotyczące technik motywowania pracowników i popiera je konkretnymi przykładami zaczerpniętymi z działalności znanych przedsiębiorstw. W książce znajdziesz setki pomysłów na wzbudzenie entuzjazmu pracowników i zwiększenie ich zaangażowania. Dowiesz się, jak motywować pracowników, zespoły i całe firmy, aby osiągnąć ich maksymalną wydajność.
- Przekazywanie władzy
- Pobudzanie kreatywności pracowników
- Wytyczanie ambitnych celów
- Umiejętne prowadzenie zebrań
- Tworzenie samorządnych zespołów
- Doskonalenie komunikacji wewnątrz firmy
- Budowanie programów rozwoju pracowników
- Oferowanie opcji zakupu akcji
"Ta wspaniała książka jest tajną bronią, z której może skorzystać każdy pracodawca, aby zwiększyć wydajność swojej firmy oraz swoich pracowników!"Scott DeGarmo
wydawca czasopisma Success Magazine