Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców

Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywcówGeniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców
Autor:

Cena: 58.65 zł   69.00 zł
Oszczędzasz: 6.90 zł

Data wydania:
Liczba stron:368
Oprawa: twarda




Geniusz konsumenta to kolejna publikacja doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora takich bestsellerów, jak "Geniusz marketingu" i "Geniusz biznesu".

Autor analizuje wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się na przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, odpowiada na pytania:

  • Jak zdobyć lojalnych klientów?
  • Dlaczego zindywidualizowany i emocjonalny przekaz marki jest tak ważny?
  • Jak zmieniają się klienci i co to oznacza dla firm?
  • Dlaczego firmy muszą podporządkować działania oczekiwaniom konsumentów?
  • Co decyduje o sukcesie najbardziej rozpoznawalnych marek?

Peter Fisk wyjaśnia, na czym polega fakt, że dzisiaj to klienci kontrolują firmy, podaje wiele inspirujących przykładów tego zjawiska oraz proponuje praktyczne narzędzia dla menedżerów. Pomogą one każdemu liderowi odnaleźć się w świecie skoncentrowanym na konsumentach, spojrzeć na własną firmę przez pryzmat ich oczekiwań i dzięki temu odnosić sukcesy.