Komunikacja kryzysowa

Komunikacja kryzysowa
Komunikacja kryzysowaKomunikacja kryzysowa
Autor:

Cena: 59.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:232
Oprawa: miękka




Komunikacja kryzysowa omawia strategie radzenia sobie z kryzysami, takimi jak wypadki i katastrofy, które zawsze były częścią świata biznesu. Redaktor, Peter Frans Anthonissen, z wykształcenia prawnik, założyciel agencji doradczej ASA oraz prezes IPREZ, jednej z największych organizacji zrzeszających niezależne agencje PR, zgromadził w tej książce wypowiedzi ekspertów w dziedzinie komunikacji z całego świata. Doradzają oni, jak ograniczyć szkody dzięki szybkim i właściwym działaniom, jakie komunikaty przekazywać mediom, jak informować opinię publiczną oraz jak zarządzać reputacją przedsiębiorstwa podczas kryzysu.

W tej książce znajdziesz informacje o:
- odpowiedzialności,
- planowaniu komunikacji kryzysowej,
- budowaniu wizerunku firmy,
- katastrofach naturalnych i wypadkach,
- kryzysach finansowych i prawnych,
- kryzysach w sektorze spożywczym,
- radzeniu sobie ze złymi wiadomościami w prasie,
- szkoleniach medialnych.

Opisano tu przypadki z całego świata, zamieszczono listy kontrolne komunikacji kryzysowej i przykłady dokumentów potrzebnych w przypadku kryzysu. Jest to pozycja niezbędna dla prezesów, dyrektorów, specjalistów do spraw marketingu i komunikacji, osób zajmujących się PR i studentów PR. Ta wszechstronna książka wyjaśnia przystępnie, jak przekształcić kryzys w szansę.