Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
Kategorie: Biznes i ekonomia, Dla dzieci, Edukacja, Informatyka, Inne, Języki obce, Literatura, Nauki społeczne, Poradniki, Prawo, Przewodniki i podróże, Psychologia
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
Autor: Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz
Cena: 31.99 zł
Data wydania: 2015-02-24
Liczba stron:216
Oprawa:
Fragmenty książki: http://ebookpoint.pl/eksiazki/swtele_ebook.htm
Format eBook: pdf epub mobi
Autor: Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz
Cena: 31.99 zł
Data wydania: 2015-02-24
Liczba stron:216
Oprawa:
Fragmenty książki: http://ebookpoint.pl/eksiazki/swtele_ebook.htm
Format eBook: pdf epub mobi
Czy na telemarketingu da się jeszcze zarobić?
Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań:- Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie?
- Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy?
- Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im bezpośrednie spotkania?
- Czy cicha wojna między call center a działem handlowym to fakt?
Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań. Podręcznik ten działa więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania.
UWAGA! Wewnątrz znajduje się tajny raport na temat najskuteczniejszej obecnie techniki zarządzania strukturą call center.