Polski e-konsument - typologia, zachowania

Polski e-konsument - typologia, zachowania
Polski e-konsument - typologia, zachowaniaPolski e-konsument - typologia, zachowania
Autor: ,

Cena: 27.90 zÅ‚   

Data wydania:
Liczba stron:192
Oprawa:

Fragmenty książki: http://ebookpoint.pl/eksiazki/poleko_ebook.htm

Format eBook: pdf,epub,mobi pdf  pdf,epub,mobi epub  pdf,epub,mobi mobi 


E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.

Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.

Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.

    W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
  • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujÄ…cych zakupów w sieci.
  • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz siÄ™, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
  • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
  • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz siÄ™, w jaki sposób i z jakich źródeÅ‚ e-konsumenci gromadzÄ… informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bÄ…dź usÅ‚ugi, jak pÅ‚acÄ… za produkt, jak zamawiajÄ… i odbierajÄ… kupiony produkt.
  • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje siÄ™, wybierajÄ…c miejsce zakupu?

Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".

Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.



Partner wydania: