Zapytaj Garyego

Zapytaj Garyego
Zapytaj GaryegoZapytaj Garyego
Autor:

Cena: 49.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:0
Oprawa: miękka


Zapytaj Garyego 


Bez znaczenia czy zastanawiasz się teraz, czy otworzyć swoją pierwszą firmę, czy wprowadzić na rynek nowy produkt, czy też myślisz jak znaleźć pracę w świecie nowoczesnych mediów i marketingu – ta książka pomoże Ci podjąć właściwe decyzje i działania.

CZEGO DOWIESZ SIĘ Z KSIĄŻKI?
GARY ODPOWIADA NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE MU PYTANIA BIZNESOWE

  • Co jest najtrudniejsze podczas rozpoczynania biznesu?
  • Ile w sukcesie jest pewności siebie, ile umiejętności, a ile szczęścia?
  • Jak zainteresować klientów naszymi produktami lub usługami?
  • Jak szukać partnerów i tworzyć zespół?
  • Co jest największą przeszkodą w osiągnięciu sukcesu?
  • Jaki jest najlepszy sposób na skalowanie biznesu?

GARY W AKCJI

JEŚLI JESZCZE NIE WIDZIAŁEŚ GARY’EGO W AKCJI, TO KONIECZNIE OBEJRZYJ TO WIDEO


 

W KSIĄŻCE ZNAJDZIESZ RÓWNIEŻ WIELE ODPOWIEDZI NA PYTANIA, KTÓRE POZORNIE NIE MAJĄ NIC WSPÓLNEGO Z BIZNESEM:

 
♦ co robić aby cieszyć się dobrą kondycją psycho-fizyczną, aby nic nie przeszkadzało Ci w prowadzeniu biznesu
♦ jak czerpać doświadczenie, z bycia kibicem New York Jets
♦ po czym poznać dobre wino 😉
 
Bez znaczenia czy zastanawiasz się teraz, czy otworzyć swoją pierwszą firmę, czy wprowadzić na rynek nowy produkt, czy też myślisz jak znaleźć pracę w świecie nowoczesnych mediów i marketingu – ta książka pomoże Ci podjąć właściwe decyzje i działania.

Książka „Zapytaj Gary’ego” stanie się dla Ciebie drogowskazem i katalizatorem tego, aby rzeczy które chcesz zrealizować.. faktycznie się ZADZIAŁY! Mało tego! Aby zadziały się skutecznie i moooocno namieszały w Twojej branży!
 

SO LET’S GEEEEET INTO THEEEEEE SHOOOOOW!


GARY VAYNERCHUK - Przedsiębiorca, autor bestsellerowych książek wg. New Jork Times’a. Gary jest znany z tego, że za pomocą narzędzi takich jak Twitter, Facebook i Youtube potrafi tworzyć bardzo zaangażowane społeczności internautów, którzy bardzo często zamieniają się w jego fanów, a przez to w… klientów jak i ambasadorów jego brandu.
Przez wielu uważany za geniusza marketingu i biznesu – co potwierdzają jego osiągnięcia biznesowe:

  • inwestycje w Twittera, Ubera, Facebooka i wiele innych biznesów

  • twórca Vaynermedia – jednej z najlepszych agencji marketingowych w USA

  • twórca popularnych kanałów youtubowych takich jak WineLibraryTV, czy AskGaryVee