Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie. Zbuduj biznes oparty na rekomendacjach

Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie. Zbuduj biznes oparty na rekomendacjach
Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie. Zbuduj biznes oparty na rekomendacjachNajbardziej znany Sekret Marketingu na świecie. Zbuduj biznes oparty na rekomendacjach
Autor: , ,

Cena: 44.90 zł   

Data wydania:
Liczba stron:320
Oprawa: miękka


Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie. Zbuduj biznes oparty na rekomendacjach 


Zbuduj BIZNES oparty na REKOMENDACJACH

„Jeśli byłaby to jedyna książka o networkingu, jaką byś kiedykolwiek przeczytał, wyniósłbyś z niej komplet informacji potrzebnych do osiągnięcia sukcesu — jest to jasny i prosty podręcznik marketingu”.

Jack Canfield, współautor Chicken Soup for the Soul

„Ponadczasowy i niezbędny: Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie mówi o wszystkim, co powinieneś wiedzieć, robić i planować w celu napędzania swojego biznesu i bycia o krok przed konkurencją”.

Brian Tracy, autor ponad 40 publikacji

„Nazwiska autorów to synonimy networkingu biznesowego i marketingu opartego na rekomendacjach; ich wiedza i doświadczenie nie mają sobie równych. Każdy, kto szuka poleceń biznesowych najwyższej jakości powinien przeczytać ten podręcznik od deski do deski.
Ta książka zostawia wszystkie inne za sobą!”

Dr Tony Alessandra, autor ponad 20 publikacji, w tym The Platinum Rule i Charisma

„To kompletna instrukcja, jak stworzyć ogromny biznes oparty na rekomendacjach. Autorzy — prawdziwi wirtuozi na tym polu — podzielili się w niej swoim niesamowitym doświadczeniem i wiedzą oraz wprowadzili nas w bezbłędny plan uczynienia naszego biznesu bardziej cieszącym, mniej stresującym i zdecydowanie bardziej dochodowym!”

Bob Burg, współautor The Go-Giver i autor Endless Referrals

„To niezwykła książka!”

Deepak Chopra, autor The Seven Spiritual Laws of Success

„Tej książki nie możesz przegapić! Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie trzeba przeczytać od deski do deski! Nakreśla on jedyną strategię marketingową, która daje niezwykle ekonomiczne i wysoce efektywne rezultaty niezależnie od biznesu, jaki prowadzisz i miejsca, w którym żyjesz”.

Susan RoAne, autorka How To Work A Room