Sprzedaż i dystrybucja

Sprzedaż i dystrybucja
Sprzedaż i dystrybucjaSprzedaż i dystrybucja
Autor:

Cena: 19.55 zł   23.00 zł
Oszczędzasz: 0.69 zł

Data wydania:
Liczba stron:372
Oprawa:


Format eBook: pdf pdf 


Seria: Praktyka (i teoria) biznesu

Ten praktyczny przewodnik jest skierowany do profesjonalistów, osób zakładających własną firmę oraz wszystkich czytelników, którzy są zainteresowani tematem sprzedaży i dystrybucji.
Książka podpowiada, jak utrzymać dobry kontakt z klientem i zoptymalizować bieżącą działalność. Podsuwa również wiele rozwiązań, które pomogą usprawnić organizację sprzedaży w firmie. Jej zadaniem jest wsparcie przedsiębiorców we
wszystkich procesach decyzyjnych.
"Sprzedaż i dystrybucja" składa się z trzech części:
- Część pierwsza zajmuje się strategią, organizacją oraz wszystkimi etapami procesu dystrybucji.
- Część druga traktuje o bezpośrednim kontakcie z klientem i strategiach negocjacyjnych.
- Cześć trzecia omawia zarządzanie dystrybucja, wskazuje, jak nią skutecznie kierować, jak dopasowywać się do potrzeb klienta oraz czego wymagać od pracowników dystrybucji. Można tu także znaleźć wiele cennych informacji o systemie CRM.
Z tej publikacji czytelnik dowie się również, na czym polega fenomen customeyes, czyli patrzenia na świat oczami klienta. Jej wartością są także liczne przykłady pochodzące z życia autora, wynikające z praktyki handlowej, konsultacji i pytań
zadawanych przez klientów.