Kształtowanie dobrych relacji z klientami
Kategorie: Biznes i ekonomia, Dla dzieci, Edukacja, Informatyka, Inne, Języki obce, Literatura, Nauki społeczne, Poradniki, Prawo, Przewodniki i podróże, Psychologia
Kształtowanie dobrych relacji z klientami
Autor: Peter Kenzelmann
Cena: 10.97 zł 12.90 zł
Oszczędzasz: 0.129 zł
Data wydania: 2008
Liczba stron:136
Oprawa:
Format eBook: pdf epub
Autor: Peter Kenzelmann
Cena: 10.97 zł 12.90 zł
Oszczędzasz: 0.129 zł
Data wydania: 2008
Liczba stron:136
Oprawa:
Format eBook: pdf epub
Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów.