Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar

Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar
Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiarStrategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar
Autor:

Cena: 21.32 zÅ‚   26.00 zÅ‚
Oszczędzasz: 1.04 zł

Data wydania:
Liczba stron:150
Oprawa:


Format eBook: pdf pdf 


Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzÄ™dzia Å‚Ä…czÄ…cego techniki ksztaÅ‚towania wizerunku Policji. W książce zostanÄ… zanalizowane atrybuty jÄ™zykowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do marketingu spoÅ‚ecznego, w którym budowanie wizerunku instytucji jest problemem zasadniczym. Projekt mieÅ›ci siÄ™ w obszarze badaÅ„ wizerunkowych instytucji z uwzglÄ™dnieniem nowych trendów budowania wizerunku w obszarze szeroko rozumianego bezpieczeÅ„stwa, w tym kwestii promowania bezpieczeÅ„stwa, dziaÅ‚aÅ„ prewencyjnych i profilaktycznych Policji w tym obszarze.