Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Potencjał biznesowy mediów społecznościowych
Potencjał biznesowy mediów społecznościowychPotencjał biznesowy mediów społecznościowych
Autor: ,

Cena: 27.28 zł   34.90 zł
Oszczędzasz: 2.443 zł

Data wydania:
Liczba stron:160
Oprawa:


Format eBook: pdf,epub,mobi pdf  pdf,epub,mobi epub  pdf,epub,mobi mobi 


 Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi. Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w „chmurze”. To niesie ze sobą ogromne konsekwencje. Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw zaczyna podlegać nowemu rodzajowi logiki – logice sieciowej, gdzie sieci stają się systemem nerwowym społeczeństwa. Wpływa to na funkcjonowanie społeczeństw, stwarzając nieznane wcześniej możliwości i, jednocześnie, kreując nowe zagrożenia i obszary niepewności. Ta książka jest o tym, jak lepsze zrozumienie potencjału mediów społecznościowych pod kątem biznesowym może przynieść korzyści przedsiębiorcom i menedżerom, konsumentom, pracownikom i pozostałym grupom interesariuszy, którzy jak nigdy wcześniej mogą aktywnie włączać się w działania firm.