Lean w firmie usługowej
Kategorie: Biznes i ekonomia, Dla dzieci, Edukacja, Informatyka, Inne, Języki obce, Literatura, Nauki społeczne, Poradniki, Prawo, Przewodniki i podróże, Psychologia
Lean w firmie usługowej
Autor: Marzena Leszczyk-Kabacińska
Cena: 12.43 zł 17.90 zł
Oszczędzasz: 0.895 zł
Data wydania:
Liczba stron:17
Oprawa:
Format eBook: pdf
Autor: Marzena Leszczyk-Kabacińska
Cena: 12.43 zł 17.90 zł
Oszczędzasz: 0.895 zł
Data wydania:
Liczba stron:17
Oprawa:
Format eBook: pdf
Doskonalenie branży usługowej, w przeciwieństwie do produkcyjnej, opiera się głównie na projektach i zakupach coraz to nowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Jest to zarazem najlepsza, ale i najdroższa opcja. Podobne możliwości stwarza znana z firm usługowych koncepcja Lean. Składa się na nią metodologia 5S i standaryzacja pracy. Z niniejszej publikacji dowiesz się m.in. czym jest Lean w procesach usługowych, gdzie szukać marnotrawstwa w procesach usługowych i jak wygląda proces wdrożenia 5S i standaryzacji pracy na przykładzie firmy handlowej.