Zjawisko fluktuacji sprzedawców w świetle badań empirycznych

Zjawisko fluktuacji sprzedawców w świetle badań empirycznych
Zjawisko fluktuacji sprzedawców w świetle badań empirycznychZjawisko fluktuacji sprzedawców w świetle badań empirycznych
Autor:

Cena: 27.88 zł   34.00 zł
Oszczędzasz: 2.04 zł

Data wydania:
Liczba stron:260
Oprawa:


Format eBook: pdf pdf 


Niniejsza monografia posiada wyraźnie interdyscyplinarny charakter. Tworząc ją, spożytkowano dorobek wielu różnych dyscyplin naukowych, takich jak: marketing, teoria organizacji, socjologia i psychologia organizacji, zwłaszcza w aspekcie zarządzania zespołami sprzedawców. Przede wszystkim zaś udało się dokonać identyfikacji luki badawczej, jaką jest kompleksowa ocena fluktuacji sprzedawców z perspektywy menedżerów organizacji sprzedażowych. Przyjmując jako podstawę teoretyczną ("wiodącą teorię") koncepcję upper echelons theory, zmodyfikowano ją i dostosowano do specyfiki zarządzania organizacjami sprzedażowymi. Pozwoliło to z kolei na budowę modelu postrzegania fluktuacji sprzedawców przez menedżerów sprzedaży i w konsekwencji umożliwiło powiązanie rozważań teoretycznych z częścią empiryczną monografii.