Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne
Kategorie: Biznes i ekonomia, Dla dzieci, Edukacja, Informatyka, Inne, Języki obce, Literatura, Nauki społeczne, Poradniki, Prawo, Przewodniki i podróże, Psychologia
Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne
Autor: Mariusz Trojanowski
Cena: 24.60 zł 30.00 zł
Oszczędzasz: 1.50 zł
Data wydania: 2015-09-24
Liczba stron:291
Oprawa:
Format eBook: pdf
Autor: Mariusz Trojanowski
Cena: 24.60 zł 30.00 zł
Oszczędzasz: 1.50 zł
Data wydania: 2015-09-24
Liczba stron:291
Oprawa:
Format eBook: pdf
Handel detaliczny - zarówno na świecie, jak i w Polsce - jest obszarem dynamicznie zacządzących zmian, przy czym, jak się wydaje, ich naukowe wyjaśnienia są niewspółmiernie skromne w stosunku do skali obserwowanych zjawisk. Powyższe stwierdzenie wydaje się zasadne zwłaszcza w odniesieniu do handlu wysyłkowego, zrozumienia jego genezy, rozwoju i prognozowania udziału w handlu detalicznym w przyszłości.Temat, który jak do tej pory, szczególnie w Polsce, nie doczekał się wielu badań, stanowi zagadnienie postaw nabywców wobec tej formy handlu. Jest to zaskakujące, szczególnie jeśli uwzględni się często podkreślaną w literaturze marketingowej rolę postaw konsumenckich w kształtowaniu i prognozowaniu polityki sprzedażowej. Powyższe przesłanki w pełni uzasadniają konieczność podjęcia na polskim gruncie badań ukierunkowanych na ocenę postaw konsumentów wobec handlu wysyłkowego i czynników determinujących ich zmiany. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest monografia