Kreowanie informacji. Media relations

Kreowanie informacji. Media relations
Kreowanie informacji. Media relationsKreowanie informacji. Media relations
Autor:

Cena: 20.42 zł   24.90 zł
Oszczędzasz: 0.996 zł

Data wydania:
Liczba stron:180
Oprawa:


Format eBook: epub,mobi epub  epub,mobi mobi 



Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwarta władza", media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami. Autor nie tylko porządkuje dotychczasową wiedzę na temat media relations, ale wprowadza do tej dziedziny również nowe elementy - m.in. nowy model uprawiania public relations i nowe aspekty procesu kreowania "wydarzeń" na użytek mediów. Książka oparta jest na bogatej literaturze polskiej i zagranicznej, zawiera wiele przykładów z praktyki.