Kreowanie informacji. Media relations
Kategorie: Biznes i ekonomia, Dla dzieci, Edukacja, Informatyka, Inne, Języki obce, Literatura, Nauki społeczne, Poradniki, Prawo, Przewodniki i podróże, Psychologia
Kreowanie informacji. Media relations
Autor: Wojciech Jabłoński
Cena: 20.42 zł 24.90 zł
Oszczędzasz: 0.996 zł
Data wydania: 2015-07-07
Liczba stron:180
Oprawa:
Format eBook: epub mobi
Autor: Wojciech Jabłoński
Cena: 20.42 zł 24.90 zł
Oszczędzasz: 0.996 zł
Data wydania: 2015-07-07
Liczba stron:180
Oprawa:
Format eBook: epub mobi
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwarta władza", media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami. Autor nie tylko porządkuje dotychczasową wiedzę na temat media relations, ale wprowadza do tej dziedziny również nowe elementy - m.in. nowy model uprawiania public relations i nowe aspekty procesu kreowania "wydarzeń" na użytek mediów. Książka oparta jest na bogatej literaturze polskiej i zagranicznej, zawiera wiele przykładów z praktyki.