Marketing w organizacjach pozarządowych-obszary zastosowań

Marketing w organizacjach pozarządowych-obszary zastosowań
Marketing w organizacjach pozarządowych-obszary zastosowańMarketing w organizacjach pozarządowych-obszary zastosowań
Autor:

Cena: 25.01 zł   

Data wydania:
Liczba stron:239
Oprawa:


Format eBook: pdf pdf 


Autorka postawiła sobie za cel identyfikację obszarów i cech decyzji marketingowych dotyczących wypełniania zadań społecznych i gospodarczych, wynikających ze zmian potrzeb i preferencji społeczeństwa. Prezentowana książka jest rezultatem prowadzonych przez autorkę wieloletnich badań sfery usług społecznych i organizacji pozarządowych. W kolejnych rozdziałach omówiono organizacje pozarządowe w gospodarce rynkowej, szczególne cechy działań marketingowych organizacji pozarządowych, komunikację marketingową organizacjach pozarządowych, fundraising w aspekcie marketingowej orientacji organizacji pozarządowych, fundraising w świetle współpracy organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw. Treść książki łączy wątki teoretyczne ze wskazaniem praktycznych zastosowań, nie wyczerpuje jednak rozległej problematyki marketingu i funkcjonowania organizacji pozarządowych w gospodarce rynkowej.