Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów

Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów
Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionówMarketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów
Autor:

Cena: 14.91 zł   17.90 zł
Oszczędzasz: 0.358 zł

Data wydania:
Liczba stron:178
Oprawa:


Format eBook: pdf pdf 


Publikacja prezentuje wielostronne i bardzo różnorodne podejście do marketingu akademickiego w kontekście współpracy z władzami miast i regionów polskich oraz zagranicznych.

Przyjęta formuła tego opracowania opiera się na indywidualnym podejściu każdego z Autorów do szeroko rozumianej problematyki marketingu akademickiego oraz do roli uniwersytetów w rozwoju oraz w promocji miast i regionów. Przyjęta perspektywa jest dla każdego z Autorów bardzo silnie powiązana z jego wcześniejszymi doświadczeniami badawczymi, jak również z doświadczeniami marketingowymi związanymi z realizacją pewnych projektów przez uniwersytety lub na rzecz uniwersytetów. Dotyczy to zarówno zespołu hiszpańskiego z Granady, jak również polskich doświadczeń. Głównym celem publikacji jest zarówno dokonanie bilansu dotychczasowych doświadczeń we wdrażaniu szeroko rozumianych koncepcji marketingu akademickiego, jak również spojrzenie na ten problem z perspektywy różnych podmiotów oraz różnych regionów.