Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia

Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędziaMarketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia
Autor:

Cena: 33.66 zł   43.00 zł
Oszczędzasz: 3.87 zł

Data wydania:
Liczba stron:196
Oprawa:


Format eBook: pdf,epub,mobi pdf  pdf,epub,mobi epub  pdf,epub,mobi mobi 


Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.

Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.