Media, wersja beta. Film i telewizja w czasach gier komputerowych i internetu

Media, wersja beta. Film i telewizja w czasach gier komputerowych i internetu
Media, wersja beta. Film i telewizja w czasach gier komputerowych i internetuMedia, wersja beta. Film i telewizja w czasach gier komputerowych i internetu
Autor:

Cena: 20.50 zł   25.00 zł
Oszczędzasz: 1 zł

Data wydania:
Liczba stron:300
Oprawa:


Format eBook: pdf,epub,mobi pdf  pdf,epub,mobi epub  pdf,epub,mobi mobi  Media, wersja beta. Film i telewizja w czasach gier komputerowych i internetu 


"Książkę Mirosława Filiciaka można czytać w sposób co najmniej dwojaki. Po pierwsze jako pogłębioną analizę relacji zachodzących dziś pomiędzy mediami, jako refleksję na temat sposobów ich używania przez odbiorców oraz kulturowych i społecznych konsekwencji przeobrażeń, jakim ulega system medialny. Po drugie jako tekst zawierający propozycję znaczącej korekty w sposobie uprawiania nauk humanistycznych, propozycję detronizującą tekst jako podstawowy przedmiot analiz na rzecz przyglądania się społecznym praktykom, technologiom, działaniom aktorów jako czynnikom odpowiedzialnym za formowanie się określonego porządku społecznego i kulturowego". prof. Marek Krajewski "Media, wersja beta Mirosława Filiciaka to książka, która znakomicie odświeża dyskurs rodzimego medioznawstwa i kulturoznawstwa. To znakomite, ciekawie napisane studium starych i nowych mediów jako praktyk oraz praktyk samego medioznawstwa; praca kulturoznawcza o walorze wybitnie interdyscypliarnym, pokazująca pośrednio, jak niefunkcjonalny jest obecny akademicki podział pracy, który do tej pory separował filmoznawstwo i badania nad mediami od etnografii, socjologii i teorii praktyki, teorię mediów od historii kultury; medioznawstwo od socjologii wiedzy, archeologię mediów od software studies". prof. Tomasz Majewski Mirosław Filiciak medioznawca, adiunkt w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, redaktor kwartalnika Kultura Popularna. Jego zainteresowania ogniskują się na przecięciu zjawisk kultury współczesnej i mediów cyfrowych.