Zatrudnianie niepełnosprawnych - obowiązki i przywileje pracodawcy

Zatrudnianie niepełnosprawnych - obowiązki i przywileje pracodawcy
Zatrudnianie niepełnosprawnych - obowiązki i przywileje pracodawcyZatrudnianie niepełnosprawnych - obowiązki i przywileje pracodawcy
Autor:

Cena: 30.34 zł   35.69 zł
Oszczędzasz: 1.7845 zł

Data wydania:
Liczba stron:34
Oprawa:


Format eBook: pdf pdf 


Pracownik niepełnosprawny w firmie to dla pracodawcy z jednej strony dodatkowe obowiązki, związane m.in. z koniecznością dostosowania stanowiska pracy i pomieszczeń do potrzeb takiego pracownika, a także zapewnienia zatrudnionemu przywilejów wynikających z niepełnosprawności (jak dodatkowy urlop wypoczynkowy czy przerwy w pracy). Jednak z drugiej - to także wymierne korzyści. Zatrudniając osoby niepełnosprawne pracodawca może bowiem nie tylko ubiegać się o dofinansowanie do ich wynagrodzeń lub - po spełnieniu określonych warunków - korzystać ze zwolnienia z wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Może on także uzyskać z PFRON zwrot innych kosztów związanych z zatrudnianiem niepełnosprawnych: wyposażenia stanowiska pracy, szkoleń czy zatrudnienia osoby pomagającej pracownikowi niepełnosprawnemu w pracy.