Komputer PC. Poradnik kupującego
Autor: Bartosz Danowski
Cena: 27.00 zł
Data wydania: 2005-10-13
Liczba stron:232
Oprawa: miękka
Pobierz przykładowy rozdział PDF
Poznaj standardy i rozwiązania stosowane we współczesnych komputerach
- Określ odpowiednią dla siebie konfigurację komputera
- Dobierz właściwe podzespoły
- Dowiedz się, jakie prawa przysługują nabywcy
Dynamiczny rozwój rynku sprzętu i oprogramowania komputerowego ma swoje dobre i złe strony. Ceny są coraz niższe, a dostępność komponentów zestawów komputerowych wzrasta. Niestety -- właśnie to powoduje również, że na rynku pojawiają się firmy, które mamiąc klientów kolorowymi reklamami, oferują im sprzęt nie spełniający jakichkolwiek standardów. Samodzielny dobór komponentów również nie jest łatwym zadaniem -- ilość oznaczeń i skrótów, którymi posługują się producenci, dość skutecznie utrudnia dokonanie właściwego wyboru. Określenie odpowiedniej dla siebie konfiguracji wiąże się z koniecznością poznania obowiązujących standardów i rozwiązań stosowanych w komputerach.
Książka "Komputer PC. Poradnik kupującego" to przewodnik po współczesnym rynku komputerów. Po jego lekturze świadomie wybierzesz komputer dla siebie, określisz jego konfigurację, zrozumiesz, o czym mówi sprzedawca, i sprawdzisz, czy zakupiony sprzęt spełnia wymogi określone w zamówieniu. Czytając kolejne rozdziały, poznasz kluczowe komponenty zestawu komputerowego i najnowsze rozwiązania technologiczne stosowane przez ich producentów oraz dowiesz się, co oznaczają tajemnicze skróty umieszczane w ofertach i opisach sprzętu. Dzięki stosowanemu przez autora podziałowi na "tani komputer", "wydajny komputer" i "komputer marzeń" dobierzesz konfigurację komputera odpowiadającą Twoim potrzebom i możliwościom finansowym.
- Procesory i płyty główne
- Karty graficzne
- Pamięci i napędy dyskowe
- Odtwarzacze i nagrywarki CD/DVD
- Karty dźwiękowe i sieciowe
- Obudowy i zasilacze
- Monitory CRT i LCD
- Drukarki
- Systemy operacyjne Windows i Linux
Przeczytaj tę książkę, a żaden sprzedawca nie zaskoczy Cię reklamowymi frazesami.