Apteki reklamują się w sieci
Kategorie: Biznes i ekonomia, Dla dzieci, Edukacja, Informatyka, Inne, Języki obce, Literatura, Nauki społeczne, Poradniki, Prawo, Przewodniki i podróże, Psychologia

Autor: Patryk Słowik
Cena: 17.90 zł
Data wydania: 2016-05-06
Liczba stron:24
Oprawa:
Format eBook:


Apteki reklamują się w sieci
Podtytuł
Nadzór farmaceutyczny zapowiada kontrole
Hasła
Co wolno farmaceutom napisać, a czego pisać nie mogą
Facebook: „Zapraszamy”, „Zachęcamy do zakupu”, „Polecamy”, „Nie czekaj – kupuj”
Nadzór farmaceutyczny przypuszcza szturm na portale społecznościowe, przede wszystkim na Facebooka. Inspektorzy farmaceutyczni sprawdzą, czy w sieci przedsiębiorcy łamią zakaz reklamy aptek, wprowadzony art. 94a ustawy – Prawo farmaceutyczne. Ten budzący kontrowersje przepis całkowicie zabronił aptekom reklamowania się i informowania o działalności. Ale na Facebooku i niektórych forach internetowych stworzyło się podziemie reklamy. Teksty, które nie miałyby szans legalnie ukazać się w ulotce placówki, a ze zwykłej internetowej witryny aptecznej zostałyby zdjęte po kilku dniach i spowodowały nałożenie kary – na Facebooku uchodzą płazem.
Wojewódzcy inspektorzy farmaceutyczni mają przeciwdziałać łamaniu przepisów w wirtualnej rzeczywistości. Walka z farmaceutami skończy się szeregiem wyroków sądowych. Co więcej, trudno przewidywać, kto tę batalię wygra.
IV okładka
Apteki reklamują się w sieci
Nadzór farmaceutyczny zapowiada kontrole
Hasła
Na forach internetowych też łamie się prawo
Walka z farmaceutami skończy się wyrokami sądowymi
Zakaz reklamy aptek w portalach społecznościowych: orzecznictwa nie ma
Sporo uregulowań budzi kontrowersje
Podtytuł
Nadzór farmaceutyczny zapowiada kontrole
Hasła
Co wolno farmaceutom napisać, a czego pisać nie mogą
Facebook: „Zapraszamy”, „Zachęcamy do zakupu”, „Polecamy”, „Nie czekaj – kupuj”
Nadzór farmaceutyczny przypuszcza szturm na portale społecznościowe, przede wszystkim na Facebooka. Inspektorzy farmaceutyczni sprawdzą, czy w sieci przedsiębiorcy łamią zakaz reklamy aptek, wprowadzony art. 94a ustawy – Prawo farmaceutyczne. Ten budzący kontrowersje przepis całkowicie zabronił aptekom reklamowania się i informowania o działalności. Ale na Facebooku i niektórych forach internetowych stworzyło się podziemie reklamy. Teksty, które nie miałyby szans legalnie ukazać się w ulotce placówki, a ze zwykłej internetowej witryny aptecznej zostałyby zdjęte po kilku dniach i spowodowały nałożenie kary – na Facebooku uchodzą płazem.
Wojewódzcy inspektorzy farmaceutyczni mają przeciwdziałać łamaniu przepisów w wirtualnej rzeczywistości. Walka z farmaceutami skończy się szeregiem wyroków sądowych. Co więcej, trudno przewidywać, kto tę batalię wygra.
IV okładka
Apteki reklamują się w sieci
Nadzór farmaceutyczny zapowiada kontrole
Hasła
Na forach internetowych też łamie się prawo
Walka z farmaceutami skończy się wyrokami sądowymi
Zakaz reklamy aptek w portalach społecznościowych: orzecznictwa nie ma
Sporo uregulowań budzi kontrowersje