DTP od podstaw. Projekty z klasą. Wydanie IV
Kategorie: Biznes i ekonomia, Dla dzieci, Edukacja, Informatyka, Inne, Języki obce, Literatura, Nauki społeczne, Poradniki, Prawo, Przewodniki i podróże, Psychologia
DTP od podstaw. Projekty z klasą. Wydanie IV
Autor: Robin Williams
Cena: 49.00 zł
Data wydania: 2016-02-26
Liczba stron:240
Oprawa: miękka
Fragmenty książki: http://ebookpoint.pl/eksiazki/dtppo4.htm
Autor: Robin Williams
Cena: 49.00 zł
Data wydania: 2016-02-26
Liczba stron:240
Oprawa: miękka
Fragmenty książki: http://ebookpoint.pl/eksiazki/dtppo4.htm
Większość z nas od czasu do czasu musi przygotować ważny raport, prezentację czy stronę internetową. Na pierwszy rzut oka umiemy stwierdzić ich poprawność oraz poziom wykonania, jednak diabeł tkwi w szczegółach! Najprawdopodobniej nie umiesz samodzielnie wyłapać błędów, które łatwo dostrzegą specjaliści DTP i graficy. Czy możesz coś na to poradzić? Trudno przecież poświęcić kilka lat na dodatkową naukę projektowania i typografii. Na szczęście dzięki przewodnikowi takiemu jak ten można opanować podstawy pracy z projektami graficznymi.
Książka, którą trzymasz w dłoni, przedstawia cztery podstawowe zasady, stosowane praktycznie w każdym dobrym projekcie graficznym. Kiedy je poznasz, bez trudu uda Ci się zweryfikować poziom swojego projektu. Nauczysz się dostrzegać nieprawidłowości i będziesz w stanie je skorygować. Zmieni się Twoje postrzeganie projektu graficznego i nawet jeśli nie staniesz się zawodowcem w tej dziedzinie, Twoje prace będą wyglądały bardziej profesjonalnie, będą lepiej zorganizowane, ujednolicone i interesujące. Dzięki nim łatwiej osiągniesz swoje cele!
Autorka wyczerpująco i przystępnie wyjaśnia zasady:
Książka, którą trzymasz w dłoni, przedstawia cztery podstawowe zasady, stosowane praktycznie w każdym dobrym projekcie graficznym. Kiedy je poznasz, bez trudu uda Ci się zweryfikować poziom swojego projektu. Nauczysz się dostrzegać nieprawidłowości i będziesz w stanie je skorygować. Zmieni się Twoje postrzeganie projektu graficznego i nawet jeśli nie staniesz się zawodowcem w tej dziedzinie, Twoje prace będą wyglądały bardziej profesjonalnie, będą lepiej zorganizowane, ujednolicone i interesujące. Dzięki nim łatwiej osiągniesz swoje cele!
Autorka wyczerpująco i przystępnie wyjaśnia zasady:
- stosowania (i łamania) prawideł projektowania
- używania koloru w projekcie
- wykorzystywania różnych rodzajów pisma w projekcie
- łączenia krojów pisma w celu uzyskania najlepszego efektu
- projektowania prostych publikacji — wizytówek, ulotek, biuletynów