Mind Sale First. Umysł Sprzedaje Pierwszy

Mind Sale First. Umysł Sprzedaje Pierwszy
Mind Sale First. Umysł Sprzedaje PierwszyMind Sale First. Umysł Sprzedaje Pierwszy
Autor:

Cena: 27.90 zł   

Data wydania:
Liczba stron:0
Oprawa:




Zapis AUDIO ze szkolenia!

"Nie sądzę, by ktokolwiek urodził się ze smykałką do handlu.
Za to każdy z nas ma szansę
zostać tym, kim zechce."

Frank Bettger


 
MIND SALE FIRST!

UMYSŁ SPRZEDAJE PIERWSZY
 
Poznaj osobisty Arsenał Grzegorza

czyli


Sprawdzone i wytestowane METODY, z których Grzegorz korzysta, przy każdym spotkaniu:
  • Sprzedażowym
  • Biznesowym
  • Podczas rozmów o współpracę!


 
Mind Sale First to pełne energii, DOPAKOWANE wiedzą szkolenie Grzegorza.

Poznaj Niesprawiedliwą PRZEWAGĘ – osobistą metodę Grzegorza, NIGDY nie przekazywaną!
Co ważniejsze, dowiedz się jak to działa? DLACZEGO tak się dzieje? Dlaczego jest skuteczne i ma taką MOC?

Podczas szkolenia Mind Sale First, Grzegorz tłumaczy i uczy krok po kroku jak właściwie i poprawnie stosować tą metodę. A dodatkowo, zabierze Cię w tą podróż razem ze sobą – wystarczy, że zamkniesz oczy podczas tego procesu…



Czy wiesz kiedy Twój HIPOKAMP może Ci pomóc, a kiedy całkowicie odcina Ci umysł i wiesz jakie są tego konsekwencje…?  To czego jeszcze nie wiesz, to jak sprawić aby Twój hipokamp podczas sprzedaży nie zalewał hormonami stresu Twojego płata czołowego… Tego jeszcze nie wiesz, ale nic straconego, szkolenie Mind Sale First to zmieni, a Grzegorz uzupełni Twoją wiedzę o całą masę cennych informacji i metod.

 
A ponadto dzięki Mind Sale First dowiesz się:

 
1. Jak uniknąć dominacji przez klienta na spotkaniu sprzedażowym?

2. Jakie znaczenie ma Twój HIPOKAMP, w procesie sprzedaży?

3. Jak dzięki specjalnym kodom, przeprogramować swoją podświadomość?

4. Jak to jest, gdy wchodzisz na własne spotkanie sprzedażowe, które już się odbyło i zakończyło sukcesem…

5. Kiedy tak naprawdę jest moment na finalizację transakcji i jak skutecznie to robić? Uwaga, zaskoczy to niejednego wyjadacza!

6. Jak odsunąć pytanie o cenę do momentu gdy klient będzie gotowy?

7. Kiedy i jak używać przeramowania podczas spotkania?


BAW SIĘ DOBRZE!
ZAŁOGA THE BLACK HORSE