Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru. Wydanie II

Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru. Wydanie II
Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru. Wydanie IINarysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru. Wydanie II
Autor:

Cena: 39.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:248
Oprawa: miękka

Fragmenty książki: http://onepress.pl/eksiazki/czabi2.htm

Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru. Wydanie II  Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru. Wydanie II 


Teraz w kolorze!

Od jaskiniowca po biznesmena — postaw na wizualne przedstawianie swoich pomysłów!

  • Tango z kałamarnicą, czyli podstawy tworzenia przekonujących rysunków biznesowych
  • Co mówią Twoje oczy, czyli otwieranie właściwego kanału komunikacji z klientem
  • 6 podstawowych modeli rysunków, czyli kto, co, ile, gdzie, kiedy, jak, dlaczego
Rysowanie i myślenie wizualne towarzyszy człowiekowi od zarania dziejów. Co więcej, także małe dziecko, zanim nauczy się pisać, a nawet porządnie mówić, chwyta za kredki i kartkę. Rysunek jest bardzo starym i bardzo skutecznym narzędziem przekazywania myśli, znajdowania rozwiązań najróżniejszych problemów, opisywania skomplikowanych procesów. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak w pełni wykorzystać to narzędzie w pracy, rozrysowywać swoje pomysły na własne potrzeby i na potrzeby innych, sięgnij po książkę Dana Roama.

Otworzy ona przed Tobą zupełnie nowe perspektywy. Nauczysz się wizualnie definiować swój problem i przedstawiać go innym, dostosowywać formę i treść rysunku do oczekiwań odbiorcy, jasno i precyzyjnie formułować swój komunikat. Odkryjesz także siłę tkwiącą w rozrysowywaniu problemów i znajdowaniu ich nieoczywistych, nieszablonowych, błyskotliwych rozwiązań — to wręcz niewiarygodne, jak wielką moc mogą mieć strzałki, ludziki i inne proste elementy, pozwalające odbiorcy wyobrazić sobie sedno sprawy.

Dołącz do nauczycieli, menedżerów projektów, lekarzy, inżynierów, pracowników obsługujących linie montażowe, pilotów, trenerów futbolu, wojskowych instruktorów musztry, analityków finansowych, uczniów, rodziców i prawników, którzy przekonali się już o wielkim potencjale wizualnego rozwiązywania problemów.
  • Zupełnie nowy sposób patrzenia na biznes
  • Jakie problemy, jakie rysunki i kim jesteśmy „my”?
  • Ryzyko, które zawsze się opłaca, czyli cztery etapy myślenia wizualnego
  • Dziękuję, tylko oglądam
  • Sześć sposobów widzenia
  • SQVID, czyli zajęcia z wyobraźni stosowanej
  • Pokazywanie i MBA z myślenia wizualnego
  • Kim są nasi klienci i ilu kupuje?
  • Kiedy możemy wprowadzić usprawnienia i jak poprawić wyniki?
  • Po co w ogóle się w to bawić?
  • Wyciąganie wniosków... za pomocą rysunków
  • Dziesięć (i pół) przykazania myślenia wizualnego
  • Myślenie wizualne w ujęciu naukowym
  • Zasobnik dla osób zainteresowanych myśleniem wizualnym

Popatrz na problem przez pryzmat rysunku — i rozwiąż go w mig!