Marketing usług zdrowotnych

Marketing usług zdrowotnych
Marketing usług zdrowotnychMarketing usług zdrowotnych
Autor:

Cena: 49.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:92
Oprawa: miękka




Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnień dotyczących marketingu placówek służby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Książka pomaga:

- zrozumieć, na czym polega plan marketingowy,
- poznać role i funkcjonowanie systemu informacji w działalności placówek opieki zdrowotnej,
- zdobyć umiejętność zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej,
- posiąść umiejętność dokonywania segmentacji rynku usług zdrowotnych,
- zrozumieć znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów.

Przejrzysty układ treści ułatwia Czytelnikowi szybkie przejęcie od teorii i definicji kluczowych pojęć marketingu usług zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczących budowy planu marketingowego.