Imprezy korporacyjne. Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie

Imprezy korporacyjne. Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie
Imprezy korporacyjne. Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmieImprezy korporacyjne. Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie
Autor:

Cena: 79.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:256
Oprawa: twarda




Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną.

Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał. Odpowiada przy tym na wiele pytań:

- Jak imprezy mogą się przyczynić do zwiększenia obrotów i zysków?
- Jak wpływają na budowanie świadomości i rozpoznawalność marki?
- Jak wykorzystywać je do promocji i rozwoju biznesu?
- Jak dzięki nim osiągać cele firmy?

Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie ? osobistym, zawodowym i biznesowym.