Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw

Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstwMarketing partnerski na rynku przedsiębiorstw
Autor:

Cena: 50.92 zł   59.90 zł
Oszczędzasz: 4.792 zł

Data wydania:
Liczba stron:196
Oprawa: twarda




Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy.

W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw?.

Autor przybliżył w książce:

  • sposoby działania firmy na rynku przedsiębiorstw,
  • procesy zakupu na rynku przedsiębiorstw,
  • relacje między firmami,
  • podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw (w tym złożoność i wielostronność powiązań firmy oraz zarządzanie portfelem nabywców),
  • wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa.

Książka jest adresowana do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków zainteresowanych poprawą sytuacji rynkowej firmy przez wdrażanie nowoczesnych koncepcji marketingowych.