Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej

Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej
Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnejWdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej
Autor: ,

Cena: 50.15 zł   59.00 zł
Oszczędzasz: 4.72 zł

Data wydania:
Liczba stron:316
Oprawa: miękka




Niepowodzenia firm w dziedzinie wdrażania strategii i zarządzania działalnością operacyjną wynikają na ogół z braku nadrzędnego systemu zarządzania scalającego i dostosowującego do siebie te dwa zasadnicze procesy.

(Z rozdziału 1)

Autorzy publikacji próbują rozwiązać ten problem. Przedstawiają szczegółowo opracowany plan, który pozwoli przedsiębiorstwom skutecznie wprowadzać w życie nowe strategie, monitorować je i w razie potrzeby modyfikować. Posługują się licznymi przykładami ze świata biznesu. Dokumentują swoje wnioski doświadczeniami firm, które zdecydowały się na wprowadzenie w życie ich wskazówek dotyczących strategii. Jest to książka o tym, jak sprawić, by strategi „zakorzeniła się” w firmie i zaczęła przynosić efekty. To doskonały „podręcznik” dla menedżerów, który uczy skutecznego działania.