Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy

Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamyUwieść podświadomość. Psychologia reklamy
Autor:

Cena: 39.90 zł   

Data wydania:
Liczba stron:301
Oprawa: miękka




Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie.

Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że działa ona głównie poprzez perswazję. Jednocześnie proponuje własny model tak zwanego podświadomego uwodzenia. Omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.