Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta

Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producentaMarka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta
Autor: ,

Cena: 73.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:340
Oprawa: twarda




W ciągu ostatnich dziesięciu lat marki prywatne detalistów rozwijały się w tempie dwukrotnie szybszym od słynnych marek producenckich. To wyzwanie, które wymaga niekonwencjonalnego i wyjątkowego podejścia zarówno od detalistów, jak i właścicieli marek producenckich. Dla jednych i drugich zjawisko to stwarza bowiem nowe szanse na ponowne określenie samych siebie i wprowadzenie prawdziwej innowacji do swojej oferty.

W książce omówiono zarówno niebezpieczeństwa, jak i nowe możliwości będące skutkiem gwałtownego wzrostu marek detalistów.

Autorzy stworzyli konkretny program działania, który ma za zadanie pomóc wyższej kadrze zarządzającej detalistów i producentów marek w identyfikowaniu istniejących szans, skuteczniejszym przewidywaniu zagrożeń i radzeniu sobie z nimi.