Deszcz zamówień. Jak przyciągnąć klientów bez względu na branżę

Deszcz zamówień. Jak przyciągnąć klientów bez względu na branżę
Deszcz zamówień. Jak przyciągnąć klientów bez względu na branżęDeszcz zamówień. Jak przyciągnąć klientów bez względu na branżę
Autor:

Cena: 69.90 zł   

Data wydania:
Liczba stron:480
Oprawa: twarda




SPRZEDAWAJ JAK ZAWODOWIEC!

W najnowszym wydaniu swojej klasycznej już książki, Deszcz zamówień, Ford Harding pokazuje krok po kroku, jak możesz prawdziwym asem w sprzedaży usług twojej firmy nawet jeśli nigdy w życiu nie zajmowałeś się sprzedażą żadnych produktów. Ten przejrzysty, pełen łatwych do zastosowania strategii i wskazówek podręcznik podpowiada ci, jak:
- Pisać artykuły do pism branżowych
- Odbywać wizyty akwizycyjne i dzwonić w ciemno jak zawodowy sprzedawca
- Prowadzić networking, by zbudować trwałą bazę klientów
- Opracować skuteczną strategię sprzedaży

Dzięki tej książce opanujesz umiejętności z zakresu marketingu i sprzedaży, potrzebne, by przetrwać i świetnie prosperować transakcja po transakcji.

Profesjonalistę, który znakomicie radzi sobie ze zdobywaniem nowych zleceń i klientów, uważa się za więcej niż tylko sprzedawcę. Jego specjalne zdolności mają wpływ na styl życia firmy, tego małego społeczeństwa, którego jest on częścią. Rainmaker - ten, który sprowadza do firmy deszcz zamówień i pozwala jej kwitnąć - to trafny tytuł dla osoby wnoszącej tak istotny wkład.

Jeśli rozwiniesz odpowiednie umiejętności; jeśli potrafisz zrozumieć, że marketing to gra liczbowa, w której trzeba zaliczyć wiele drobnych porażek, żeby później wygrać; jeśli umiesz narzucić sobie dyscyplinę potrzebną do utrzymania się na rynku; jeśli potrafisz dopingować siebie aż do osiągnięcia sukcesu - to ty także możesz zostać rainmakerem.

O AUTORZE

Ford Harding jest prezesem firmy Harding & Company, która zajmuje się szkoleniem profesjonalistów w zdobywaniu nowych klientów. Jego książki to lektura obowiązkowa niezbędna do uzyskania certyfikatu Society for Marketing Professional Services. Publikował m. in. w Harvard Business Review i Wall Street Journal. Mieszka w Maplewood, w stanie New Jersey.

OPINIE

Koncepcje Forda Hardinga są innowacyjne, a jednocześnie niezwykle pragmatyczne i wykonalne. Przedstawia bardzo przejrzystą formułę przyciągania nowych klientów. Ta książka to ważne źródło informacji dla każdego profesjonalisty, który chce rozwinąć swoje w tym zakresie umiejętności.

David Nadler, wiceprezes Marsh & McLennan Companies