Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy

Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy
Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmyPo drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy
Autor: ,

Cena: 50.15 zł   59.00 zł
Oszczędzasz: 4.72 zł

Data wydania:
Liczba stron:296
Oprawa: twarda




Tajemnica sukcesu firmy Rosenbluth International, której właścicielem jest autor tej książki, jest prosta: firma koncentruje się przede wszystkim na swoich pracownikach, a dopiero potem na klientach.

W książce udowodniono, że ten kontrowersyjny, lecz niezawodny przepis, sprawdzony przez trzecie co do wielkości przedsiębiorstwo turystyczne na świecie, może być gwarancją sukcesu każdej firmy, niezależnie od branży, wielkości i lokalizacji.

Przeprowadzenie koniecznych zmian w organizacji ułatwi zamieszczony tu zbiór praktycznych wskazówek:

  • jak zatrudniać odpowiednich ludzi i jak ich szkolić,
  • jak uczynić pracowników rzecznikami idei firmy,
  • jakie programy mogą zostać użyte dla wprowadzenia zmian w kulturzeorganizacji,
  • jakimi metodami monitorować zadowolenie pracowników i postępy w ich efektywności.

Opisano też wynikające z tego podstawowego założenia praktyki zarządzania oraz implikacje dla wprowadzania nowych rozwiązań technologicznych, planowania strategicznego i nawiązywania relacji partnerskich w biznesie.