Marketing żywności

Marketing żywności
Marketing żywnościMarketing żywności
Autor: , ,

Cena: 89.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:566
Oprawa: miękka




Książka przybliża problematykę współczesnego marketingu żywności, dostarczając odpowiedzi na fundamentalne pytania, m.in. o to, jak skutecznie wprowadzać na rynek produkty stanowiące ofertę wartości i zarządzać nimi, w jaki sposób kreować markę produktu żywnościowego, jak prowadzić komunikację z aktualnymi i potencjalnymi konsumentami, jak realizować cele strategii dystrybucyjnych oraz doskonalić ofertę asortymentową produktów żywnościowych.

Szczegółowej analizie poddano następujące zagadnienia:

  • specyfika rynku żywności,
  • mechanizmy funkcjonowania i struktura,
  • wybrane aspekty zachowań konsumenckich oraz ewolucja koncepcji marketingowych,
  • charakterystyka współczesnych narzędzi marketingowych na rynku żywności produkt i marka jako oferta wartości dla konsumentów,
  • rola ceny,
  • komunikacji marketingowej oraz dystrybucji,
  • informacja rynkowa istota,
  • zakres, rodzaje i procedura badań marketingowych dotyczących marek, cen, skuteczności komunikacji marketingowej i dystrybucji.