Encyklopedyczne podstawy marketingu

Encyklopedyczne podstawy marketingu
Encyklopedyczne podstawy marketinguEncyklopedyczne podstawy marketingu
Autor:

Cena: 54.06 zł   63.60 zł
Oszczędzasz: 5.724 zł

Data wydania:
Liczba stron:334
Oprawa: miękka




W licznych dyskusjach ze studentami - zwłaszcza studiów niestacjonarnych - odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować "od początku do końca", w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na "gnębiące" ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości.