Badania rynku

Badania rynku
Badania rynkuBadania rynku
Autor:

Cena: 32.30 zł   38.00 zł
Oszczędzasz: 1.90 zł

Data wydania:
Liczba stron:184
Oprawa: miękka




Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych.

Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć.

Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów:

  • rozpoznanie właściwego problemu badawczego
  • sporządzenie planu badań
  • gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych
  • kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa
  • sporządzenie raportu i prezentacja wyników
  • ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji
  • wzdrożenie podjętej decyzji