Zakupy na obcasach

Zakupy na obcasach
Zakupy na obcasachZakupy na obcasach
Autor: ,

Cena: 29.67 zł   34.90 zł
Oszczędzasz: 1.745 zł

Data wydania:
Liczba stron:320
Oprawa: miękka




Przełomowa książka o marketingu skierowanym do kobiet!

Kobiety dowiedzą się, jakim procesom manipulacji są poddawane a specjaliści od marketingu, jak zrozumieć kobiety i skutecznie wpływać na ich wybory konsumenckie.

Męskość to myślenie analityczne, skoncentrowane, linearne i logiczne. KOBIETA myśli całym mózgiem. Męskość to wrodzone systematyzowanie. KOBIETA żyje emocjami. Męskość to przetrwanie dzięki obronie własnych interesów, władzy i rywalizacji. KOBIETA trwa dzięki relacjom i więziom.

Co pociąga kobiety i co do nich przemawia?
Dlaczego kobieta jest obiektem pożądania każdego sprzedającego?
Kobiety to najważniejsza grupa docelowa świata.
Czas na marketing skierowany do kobiet!

Kobiety podejmują dzisiaj decyzje o zakupie 66% wszystkich kupowanych komputerów oraz 60% wszystkich kupowanych samochodów. Inicjują 80% zakupów artykułów remontowo-budowlanych oraz 89% nowo otwieranych rachunków bankowych.