ZarzÄ…dzanie marketingowe

ZarzÄ…dzanie marketingowe
ZarzÄ…dzanie marketingoweZarzÄ…dzanie marketingowe
Autor:

Cena: 49.00 zÅ‚   

Data wydania:
Liczba stron:322
Oprawa: miękka




Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnieÅ„ z zakresu zarzÄ…dzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykÄ™, zarówno od strony zarzÄ…dzania, jak i marketingu.

Książka składa się z czterech części.

  • Podstawy zarzÄ…dzania marketingowego, w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarzÄ…dzaniu oraz koncepcjÄ™ zarzÄ…dzania marketingowego.
  • Marketing w przedsiÄ™biorstwie, w której przedstawiono marketing w strukturze organizacyjnej przedsiÄ™biorstwa, misjÄ™ i planowanie marketingowe, analizÄ™ sytuacji marketingowej przedsiÄ™biorstwa na rynku oraz system informacji marketingowej.
  • Strategie marketingowe, w której scharakteryzowano strategie przedsiÄ™biorstw, a zwÅ‚aszcza strategiÄ™ marketingowÄ…, strategie konkurencyjne, strategie personalne, oraz wdrażanie strategii i kontrolÄ™ strategicznÄ….
  • Marketing w perspektywie, w której wskazano i omówiono nowoczesne trendy w zarzÄ…dzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych oraz wykorzystanie Internetu w zarzÄ…dzaniu marketingowym.

    Każdy rozdziaÅ‚ koÅ„czÄ… pytania problemowe, które mogÄ… być wykorzystane przez wykÅ‚adowców jako punkt wyjÅ›cia do ćwiczeÅ„ lub warsztatów.

    Opracowanie kierowane jest do:

     
      • studentów kierunków ekonomicznych i zarzÄ…dzania,
      • nauczycieli akademickich poszukujÄ…cych nowych narzÄ™dzi dydaktycznych,
      • osób prowadzÄ…cych szkolenia z zakresu zarzÄ…dzania marketingowego,
      • sÅ‚uchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich zwiÄ…zanych z marketingiem i zarzÄ…dzaniem,
      • menedżerów zarzÄ…dzajÄ…cych przedsiÄ™biorstwami.