Planowanie i strategie biznesowe

Planowanie i strategie biznesowe
Planowanie i strategie biznesowePlanowanie i strategie biznesowe
Autor:

Cena: 52.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:216
Oprawa: twarda




Paul Elkin w precyzyjny i klarowny sposób opisuje kluczowe koncepcje oraz umiejętności i techniki z zakresu tworzenia niezawodnych planów biznesowych i strategii. Z publikacji można dowiedzieć się m.in.:

  • jak prawidłowo wyznaczać cele biznesowe,
  • co to jest analiza strategiczna,
  • jak przeprowadzać kompleksową analizę rynku,
  • jak zastosować najważniejsze narzędzia i modele zarządzania oraz wskaźniki efektywności.

Przejrzysty układ treści poszczególnych rozdziałów, obejmujący: kluczowe koncepcje zarządzania, najlepsze praktyki, kluczowe pytania, kontrolną listę działań, kluczowe punkty szkoleniowe oraz zadania, ułatwia zarówno przyswojenie wiedzy, jak i korzystanie z poradnika jako źródła praktycznych wskazówek.

Publikacja jest przeznaczona dla menedżerów, którym niedawno powierzona została strategiczna rola w organizacji, przedsiębiorców zarządzających własną firmą, menedżerów ds. marketingu, finansów lub produkcji oraz studentów zarządzania i biznesu.