Zarządzanie strategiczne

Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie strategiczneZarządzanie strategiczne
Autor: , , ,

Cena: 79.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:476
Oprawa: miękka




Książka w usystematyzowany sposób przedstawia ważne, potwierdzone badaniami zasady zarządzania strategicznego.

Autorzy zawarli w niej zagadnienia analizowane podczas prowadzanych przez nich programów MBA i zajęć dla studentów zarządzania, dyrektorów firm, pracowników administracji rządowej i menedżerów organizacji non profit. Teza o decydującej roli strategii w działalności każdego przedsiębiorstwa rozwijana jest poprzez szczegółowe omówienie najważniejszych związanych z tym tematem zagadnień, do których należą:

  • definiowanie strategii i aktualizowanie tej definicji,
  • rozwijanie zasobów organizacji,
  • obsługa klientów i poszukiwanie szans w obszarze przedsiębiorczości,
  • cechy i znaczenie konkurencji,
  • sposoby tworzenia przewagi konkurencyjnej,
  • tworzenie modelu biznesowego określającego metody gromadzenia zasobów,
  • zewnętrzne uwarunkowania strategii korporacyjnej,
  • prowadzenie inicjatyw strategicznych w różnych krajach,
  • kwestie nadzoru właścicielskiego i odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw,
  • znaczenie przywództwa i rola liderów na różnych szczeblach organizacji,
  • tworzenie osobistych strategii - planowanie własnej kariery zawodowej.