Flash MX 2004. Biblia
Autor: Robert Reinhardt, Snow Dowd
Cena: 129.00 zł
Data wydania: 2004-07-19
Liczba stron:1152
Oprawa: twarda
Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Stwórz interaktywne i multimedialne witryny internetowe, aplikacje dla urządzeń przenośnych i prezentacje
- Poznaj wszystkie tajniki Flasha -- od narzędzi graficznych po ActionScript
- Przekonaj się, jak wiele możesz stworzyć za pomocą jednego programu
Kariera Flasha przebiegła błyskawicznie -- z prostego narzędzia do tworzenia animacji wektorowych Flash stał się rozbudowanym środowiskiem projektowym łączącym w sobie program graficzny i animacyjny, edytor klipów wideo i audio oraz narzędzie programistyczne. Wędrując po sieci, niemal w każdej witrynie spotykamy produkty stworzone we Flashu -- od prostych banerów reklamowych, poprzez formularze, aż do w pełni interaktywnych witryn WWW korzystających z baz danych, technologii XML i usług sieciowych. Coraz częściej "flashe" widać również na wyświetlaczach telefonów komórkowych i komputerów przenośnych.
Książka "Flash MX 2004. Biblia" to wyczerpujące omówienie najnowszej wersji Flasha. Można w niej znaleźć wszystkie informacje dotyczące narzędzi i technologii wykorzystywanych przy tworzeniu aplikacji we Flashu. Zawiera informacje przydatne zarówno początkującym użytkownikom Flasha, jak i zaawansowanym projektantom, którzy chcą wzbogacić swój warsztat. Przedstawia sposoby wykorzystywania w aplikacjach Flasha technologii sieciowych i multimedialnych oraz integrowania Flasha z innymi programami opisuje niemal wszystkie możliwości zastosowania Flasha.
- Podstawowe wiadomości o Flashu i technologiach sieciowych
- Metody organizacji projektów we Flashu
- Narzędzia rysunkowe
- Biblioteka -- symbole i klony
- Kolory we Flashu
- Narzędzia tekstowe
- Edycja obiektów graficznych
- Praca z warstwami
- Animacja postaci
- Eksport animacji
- Programowanie w języku ActionScript
- Testowanie aplikacji i usuwanie błędów
- Korzystanie z komponentów
- Obsługa technologii XML