DirectX. Rendering w czasie rzeczywistym

DirectX. Rendering w czasie rzeczywistym
DirectX. Rendering w czasie rzeczywistymDirectX. Rendering w czasie rzeczywistym
Autor:

Cena: 79.00 zÅ‚   

Data wydania:
Liczba stron:688
Oprawa: miękka

Pobierz przykładowy rozdział PDF



W ciągu kilku ostatnich lat przetwarzanie grafiki w czasie rzeczywistym osiągnęło stopień najwyższego zaawansowania. Obecnie powszechnie dostępne są procesory przetwarzania grafiki, które dorównują szybkością i możliwościami najdroższym stacjom graficznym sprzed zaledwie kilku lat.

Jeżeli jesteś gotów na pogłębienie swojej wiedzy na temat programowania grafiki, sięgnij po tę książkę. Opisuje ona zaawansowane zagadnienia w taki sposób, że nawet początkujący przyswajają je łatwo. Czytelnicy, którzy będą studiować tę książkę od początku i dokładnie ją przeanalizują, nie powinni mieć problemu z nauczeniem się coraz bardziej skomplikowanych technik. Czytelnicy zaawansowani mogą wykorzystywać tę książkę jako użyteczne źródło informacji, przeskakując od rozdziału do rozdziału, wtedy kiedy mają potrzebę nauczenia się lub dokładniejszego poznania wybranych problemów.

Książka zawiera:
  • Powtórzenie wiadomoÅ›ci o wektorach i macierzach
  • Omówienie zagadnieÅ„ zwiÄ…zanych z oÅ›wietleniem
  • Opis potoków graficznych
  • Opis konfiguracji Å›rodowiska
  • Sposoby korzystania z DirectX
  • DokÅ‚adne omówienie renderingu
  • Opis sposobów nakÅ‚adania tekstur
  • Problemy zwiÄ…zane z przezroczystoÅ›ciÄ…
  • Opis technik vertex shader i pixel shader
  • Zasady tworzenia cieni przestrzennych
  • Sposoby tworzenia animowanych postaci
... i wiele innych zaawansowanych technik, używanych przez profesjonalnych programistów. TowarzyszÄ… jej cenne dodatki na CD (m.in. Microsoft DirectX® 8.1 SDK, wersja demonstracyjna przeglÄ…darki efektów NVidia®, program do zrzutów video - VirtualDub, wersja demonstracyjna programu trueSpace firmy Caligari®)

Niezależnie od Twojego programistycznego doświadczenia, książka ta może posłużyć Ci jako przewodnik pozwalający na osiągnięcie mistrzostwa w wykorzystaniu możliwości programowania grafiki w czasie rzeczywistym.