Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne

Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne
Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczneFlash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne
Autor:

Cena: 14.90 zÅ‚   

Data wydania:
Liczba stron:144
Oprawa: miękka

Pobierz przykładowy rozdział PDF



Kariera programu Macromedia Flash jest fenomenem, nawet w tak szybko rozwijającej się branży, jaką jest branża oprogramowania. Flash od prostego narzędzia do animacji stał się wydajnym środowiskiem projektowym, umożliwiającym tworzenie skomplikowanych aplikacji, gier, serwisów WWW i prezentacji multimedialnych. Popularność Flasha nadal rośnie, czego najlepszym potwierdzeniem jest pojawianie się jego kolejnych, coraz bardziej rozbudowanych wersji.

Tworzenie aplikacji we Flashu wymaga nie tylko zdolności plastycznych, ale również wiedzy o programowaniu w języku ActionScript, o XML-u i bazach danych oraz języku HTML. Książka Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne jest wprowadzeniem w świat Flasha i związanych z nim zagadnień. W krótkich, ilustrowanych ćwiczeniach przedstawia:

  • Interfejs użytkownika programu i zasady zarzÄ…dzania projektami we Flashu
  • Sposoby korzystania z narzÄ™dzi rysunkowych i edycyjnych
  • Tworzenie obiektów tekstowych
  • Zastosowanie symboli
  • Sposoby importowania obiektów stworzonych w innych aplikacjach
  • Podstawowe zasady tworzenia animacji we Flashu
  • Tworzenie mechanizmów interakcji z użytkownikiem
  • Budowanie serwisów WWW w technologii Flasha i publikowanie gotowych dokumentów