Blender. Kompendium

Blender. Kompendium
Blender. KompendiumBlender. Kompendium
Autor: ,

Cena: 99.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:880
Oprawa: twarda

Pobierz przykładowy rozdział PDF



Wkrocz w świat trójwymiarowej grafiki programu Blender

Blender jest najbardziej zaawansowanym darmowym pakietem do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Umożliwia wygodne modelowanie za pomocą wielu typów obiektów, stosowanie efektów specjalnych, przygotowywanie realistycznych renderingów, a także udostępnia silnik graficzny do gier oraz liczne funkcje do tworzenia animacji. Pod względem możliwości Blender nie ustępuje komercyjnym produktom, a o zasłużonej popularności tego programu świadczą miliony jego pobrań i nieustannie rosnące grono użytkowników.

"Blender. Kompendium" to wszechstronny podręcznik z zakresu teorii i praktyki tworzenia modeli i animacji trójwymiarowych skierowany zarówno do początkujących, jak i bardziej zaawansowanych grafików 3D. Dzięki niemu poznasz interfejs i podstawowe funkcje programu Blender, techniki edycji obiektów czy metody przygotowywania materiałów oraz tekstur. Nauczysz się manipulować oświetleniem i kamerami, tworzyć animacje oraz renderować sceny. Dowiesz się także, jak wykorzystać najnowsze funkcje programu Blender, takie jak System Nodes czy Render Layers.

  • Interfejs i funkcje programu Blender
  • Edytowanie obiektów i tekstu
  • Stosowanie Modifiers
  • Przygotowywanie materiałów i tekstur
  • Modelowanie poprzez mapowanie UV
  • Korzystanie z funkcji System Nodes
  • Operowanie kamerą i manipulowanie oświetleniem
  • Stosowanie efektów fizycznych (m.in. Particles, Soft Body)
  • Wprowadzenie do animacji
  • Stosowanie filtrów Constraints
  • Renderowanie obrazów