Adobe Fireworks CS5/CS5 PL. Oficjalny podręcznik

Adobe Fireworks CS5/CS5 PL. Oficjalny podręcznik
Adobe Fireworks CS5/CS5 PL. Oficjalny podręcznikAdobe Fireworks CS5/CS5 PL. Oficjalny podręcznik
Autor:

Cena: 69.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:448
Oprawa: miękka

Pobierz przykładowy rozdział PDF
Fragmenty książki: http://helion.pl/eksiazki/afcs5o.htm



Twórz grafiki skrojone idealnie na potrzeby WWW!

  • Jak rozpocząć przygodę z Adobe Fireworks CS5?
  • Jak przeprowadzić optymalizację grafiki dla potrzeb WWW?
  • Czym różni się grafika wektorowa od rastrowej?

Adobe Fireworks to unikalny program graficzny, stworzony z myślą o projektantach grafik przeznaczonych na potrzeby stron internetowych. Dzięki niemu zaprojektowanie graficznego interfejsu użytkownika, prototypu strony lub dowolnego jej elementu będzie świetną zabawą! W trakcie tego procesu Twoja kreatywność będzie ograniczona jedynie wyobraźnią, a nie możliwościami narzędzia. Książka poświęcona jest najnowszej wersji CS5, która wprowadziła liczne nowości i ulepszenia, a wśród nich szablony, zwiększoną wydajność, współpracę z programem Flash oraz skrypty użytkownika. Sprawdź, co nowego przygotował dla Ciebie zespół Adobe!

Niniejsza książka kontynuuje najlepsze tradycje podręczników z serii "Oficjalny podręcznik". Fakt, że została ona napisana przez najlepszych specjalistów z firmy Adobe, gwarantuje najwyższą jakość zawartej w niej wiedzy. W trakcie lektury poznasz wszystkie aspekty pracy z programem Adobe Fireworks CS5. Dowiesz się, jak przygotować przestrzeń roboczą, wykorzystać mechanizm warstw oraz pracować z obrazami rastrowymi i wektorowymi. Ponadto nauczysz się wykorzystywać filtry, skalować elementy obrazu oraz korzystać z masek. Dodatkowo zobaczysz, jak optymalizować grafikę pod kątem strony WWW, tworzyć prototypy i publikować wyniki pracy w sieci. To tylko część tematów, które będziesz miał w jednym palcu po przeczytaniu tej książki!

  • Przestrzeń robocza
  • Format Fireworks PNG
  • Strony, warstwy i stany
  • Praca z obrazami rastrowymi oraz wektorowymi
  • Zastosowanie filtrów
  • Zaznaczanie elementów
  • Skalowanie obiektów wektorowych
  • Wykorzystanie masek
  • Dodawanie tekstu do grafiki oraz jego formatowanie
  • Optymalizacja na potrzeby WWW
  • Eksportowanie złożonych obiektów oraz stanów
  • Wykorzystanie symboli
  • Tworzenie prototypów
  • Organizacja pracy
  • Współpraca z innymi narzędziami

Sprawdź, jak szybko i łatwo można przygotować prototyp witryny WWW!