Adobe After Effects CS4. Oficjalny podręcznik

Adobe After Effects CS4. Oficjalny podręcznik
Adobe After Effects CS4. Oficjalny podręcznikAdobe After Effects CS4. Oficjalny podręcznik
Autor:

Cena: 79.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:408
Oprawa: miękka

Pobierz przykładowy rozdział PDF
Fragmenty książki: http://helion.pl/eksiazki/aecs4o.htm



Poznaj sposoby tworzenia profesjonalnych efektów specjalnych!

  • Jak rozpocząć przygodę z After Effects CS4?
  • Jak tworzyć animowane prezentacje multimedialne?
  • Jak wykorzystać trzeci wymiar w tworzonym materiale wideo?

After Effects to magiczny program firmy Adobe, umożliwiający tworzenie niesamowitych animacji i porywających efektów specjalnych! Dzięki elastycznym, rozbudowanym narzędziom pozwala on filmowcom na całym świecie puszczać wodze fantazji, dzięki czemu tworzą niezapomniane filmy! Pierwsza wersja programu ukazała się w roku 1993. Ponad szesnaście lat na rynku sprawiło, że stał się on liderem w swojej kategorii. Niezliczona liczba wtyczek, dodatków oraz wciąż rosnący potencjał narzędzi aplikacji sprawiają, że efekt końcowy zależy tak naprawdę wyłącznie od Twojej wyobraźni i... umiejętności wykorzystania wszystkich możliwości!

Dzięki temu podręcznikowi, napisanemu przez certyfikowanych instruktorów Adobe, szybko zaczniesz swobodnie pracować w środowisku programu After Effects. Autorzy najpierw poprowadzą Cię przez proces poprawnej instalacji aplikacji, a następnie -- lekcja po lekcji, przykład za przykładem -- nauczą Cię używać poszczególnych narzędzi i funkcji. Zapoznasz się także ze sposobami animowania tekstu, wykorzystywania warstw, pracy z maskami, korekcji kolorów oraz ich kluczowania. Ponadto zobaczysz, jak budować trójwymiarowe obiekty oraz przygotowywać pliki wyjściowe.

  • Instalacja narzędzia
  • Nawigacja i sposób pracy w Adobe After Effects
  • Wykorzystanie efektów i szablonów
  • Animowanie tekstu
  • Wykorzystanie warstw kształtu
  • Tworzenie animowanej prezentacji multimedialnej
  • Animacja warstw
  • Zastosowanie masek
  • Możliwości narzędzia Puppet
  • Kluczowanie kolorów i ich korekcja
  • Budowa i wykorzystanie obiektów trójwymiarowych
  • Stabilizacja ruchu
  • Wykorzystanie systemu cząsteczkowego
  • Tworzenie materiału wyjściowego

Popuść wodze swojej fantazji i twórz niepowtarzalne filmy!