Księgarnia
Kategorie: Biznes i ekonomia, Dla dzieci, Edukacja, Informatyka, Inne, Języki obce, Literatura, Nauki społeczne, Poradniki, Prawo, Przewodniki i podróże, Psychologia
Podkategorie: Aplikacje biurowe, Biznes IT, CAD/CAM, Digital Lifestyle, DTP, Elektronika, Fotografia cyfrowa, Grafika komputerowa, Gry, Hacking, Hardware, Pakiety naukowe, Podstawy komputera, Programowanie, Programowanie mobilne, Serwery internetowe, Sieci komputerowe, Start-up, Systemy operacyjne, Webmasterstwo
Podkategorie: Aplikacje biurowe, Biznes IT, CAD/CAM, Digital Lifestyle, DTP, Elektronika, Fotografia cyfrowa, Grafika komputerowa, Gry, Hacking, Hardware, Pakiety naukowe, Podstawy komputera, Programowanie, Programowanie mobilne, Serwery internetowe, Sieci komputerowe, Start-up, Systemy operacyjne, Webmasterstwo
Książki zebrane w kategorii Gry to nie tylko przewodniki po wirtualnych światach czy grach, ale pozycje przydatne twórcom gier. Nawet doświadczony programista znajdzie przydatne dla niego pozycje np. poświęcone bibliotece OpenGL, czy DirectX.
W tej kategorii znajdziecie publikacje wprowadzające w świat tworzenia gier, od zagadnień teoretycznych, przez wykorzystanie grafiki3D, animacji, fizyki czy matematyki, nie zapominając o sztucznej inteligencji tak potrzebnej w grach, aż po techniki programistyczne związane z konkretnymi językami programowania takim jak C++, VBA, Java.
Brak kryteriów wyszukiwania. Lub problem z pobraniem listy pozycji z serwerów wydawnictwa HELION.