Jak wywierać wpływ na ludzi

Jak wywierać wpływ na ludzi
Jak wywierać wpływ na ludzi Jak wywierać wpływ na ludzi
Autor:

Cena: 42.90 zł   

Data wydania:
Liczba stron:256
Oprawa: miękka

Pobierz przykładowy rozdział PDF
Fragmenty książki: http://ebookpoint.pl/eksiazki/wplywy.htm



Zostań adeptem w szkole perswazji

  • Rola podświadomości w wywieraniu wpływu
  • Poprawianie wrażenia, jakie robisz na innych
  • Niezawodny sposób na zapamiętywanie imion
  • Umiejętne stosowanie konstruktywnej krytyki
  • Mówienie właściwych rzeczy i zadawanie odpowiednich pytań
  • Pięć kluczy do perswazji i wywierania wpływu
  • Budowanie prawdziwej empatii
  • Myślenie długoterminowe i osiąganie zamierzonych celów
  • Lojalność i wynikające z niej zaangażowanie
  • Wykorzystywanie unikalności na swoją korzyść
  • Wywoływanie atrakcyjności emocjonalnej
  • Kreowanie zaufania na całe życie

Granie w przekonywanie

Kiedy podczas gry w bilard przyjmiesz prawidłową pozycję ciała, odpowiednio ułożysz kij i trafisz w to miejsce bili, które sobie upatrzyłeś, cała gra pójdzie po Twojej myśli. Bila wpadnie do odpowiedniej łuzy, trącając i przesuwając pozostałe tak, by ułatwić Ci kolejny ruch. Kolorowa mozaika sukcesu. Czy nie byłoby wspaniale, gdyby podobnie dało się zrobić z ludźmi? Gdybyś zawsze mógł skłaniać innych do podejmowania odpowiednich decyzji na pokrytym suknem stole, na którym prowadzisz swoje interesy? Gdyby te decyzje pozwoliły Ci na wygranie każdej partii?

Trudno zajść daleko w świecie biznesu, jeśli nie umie się przekonać ludzi do swojego sposobu myślenia. To niemal niemożliwe bez umiejętności wzbudzania pozytywnych uczuć i skutecznego komunikowania się ze światem. Jednak by opanować sztukę perswazji, potrzebujesz odrobiny pomocy. Oto kompletny przewodnik, pokazujący, jak stać się bardziej przekonującą i wpływową osobą. Zawiera nowe narzędzia, odkrywcze badania, analizy przypadków oraz mnóstwo praktycznych ćwiczeń, które pomogą Ci:

  • znaleźć idealny sposób na przekonanie do siebie ludzi;
  • stać się zwycięskim negocjatorem;
  • szanować punkt widzenia drugiej osoby;
  • zrozumieć, dlaczego ludzie kupują to, co kupują;
  • upewnić się, że inni pamiętają o tym, na czym Ci zależy;
  • budować długotrwałe zaufanie i wiarygodność.