Word 2013 PL. Kurs

Word 2013 PL. Kurs
Word 2013 PL. KursWord 2013 PL. Kurs
Autor:

Cena: 31.99 zł   

Data wydania:
Liczba stron:328
Oprawa:

Fragmenty książki: http://ebookpoint.pl/eksiazki/wo13ku_ebook.htm

Format eBook: pdf,epub,mobi pdf  pdf,epub,mobi epub  pdf,epub,mobi mobi 


  • Jak wybrać pakiet dostosowany do Twoich potrzeb?
  • Czym różni się najnowsza odsłona Office...a od poprzednich wersji?
  • Jak zadbać o elementy tekstowe i graficzne Twojej pracy?
  • Jak przygotowywać spisy i przypisy w Wordzie 2013?

Pakiet biurowy Microsoft Office potrafi już chyba wszystko. No, nie przyniesie kawy, ale z pewnością pozwoli nam zyskać czas na jej zrobienie. W dodatku możemy korzystać z niego wszędzie na świecie, o ile tylko wybierzemy wersję sieciową Office 365. W pełni zintegrowany z systemem Windows 8, poza dotychczasowymi funkcjami oferuje także obsługę funkcji dotykowych. Jeśli zaś chodzi o nowości w samym edytorze Word, którego kolejne odsłony pozwalają na coraz lepsze i szybsze tworzenie znakomitej jakości dokumentów, warto wymienić udoskonalenia w zakresie rejestrowania zmian, obsługę standardu XML oraz możliwość odczytywania, edytowania i zapisywania plików w formatach PDF czy XPS.

Ta książka ma za zadanie pomóc nowym użytkownikom Worda, a także tym, którzy "przesiadają się" na wersję 2013. Znajdziesz tu proste przepisy na osiąganie określonych efektów, a kolejne, dokładnie opisane ćwiczenia pomogą Ci zorientować się w układzie przycisków i menu z poleceniami. Dzięki temu szybko nauczysz się tworzyć i edytować dokumenty, bawić się kolorem i krojem czcionek, wykorzystywać style i szablony. Zobaczysz, jak łatwo wstawić obrazki, tabele i diagramy, a nawet stworzyć spis treści i profesjonalnie dodać przypisy. Spróbuj, a efekt będzie naprawdę piorunujący!

  • Pakiet Microsoft Office 2013 wraz z usługą Office 365
  • Aktywacja programów i wymagania systemowe pakietu Office 2013
  • Tworzenie i edytowanie dokumentów
  • Formatowanie znaków, akapitów i stron
  • Zarządzanie plikami - otwieranie, zapisywanie i ochrona dokumentów
  • Drukowanie dokumentów
  • Style, motywy i szablony
  • Praca z elementami graficznymi
  • Tworzenie i edycja list oraz tabel
  • Tworzenie spisów treści, przypisów dolnych i końcowych
  • Podział tekstu na kolumny