Programowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych z systemem Windows Mobile

Programowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych z systemem Windows Mobile


Zaprojektuj nowe aplikacje dla urządzeń mobilnych

  • Środowisko Visual Studio i szkic projektu
  • Wykorzystanie języka C# i platformy .NET Compact
  • Zastosowanie grafiki trójwymiarowej z mobilnym Direct3D

Urządzenia przenośne, począwszy od telefonów komórkowych, a skończywszy na GPS-ach i kieszonkowych odtwarzaczach wideo, są dziś niezwykle popularne. Wiele z nich łączy w sobie tak przeróżne funkcje, że można je nazwać minikomputerami. Nic dziwnego, że pracują pod kontrolą uniwersalnego systemu operacyjnego, zdolnego obsłużyć wiele różnych aplikacji, który bez kłopotu można przenieść z jednego urządzenia na drugie. Podobna kompatybilność samych aplikacji gwarantuje możliwość ich wielokrotnego wykorzystania w różnych typach urządzeń, a użytkownikom zapewnia komfort błyskawicznego opanowania obsługi nowego telefonu czy aparatu fotograficznego.

W książce "Programowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych i systemu Windows Mobile " omówione zostało projektowanie aplikacji napisanych w języku C# dla urządzeń działających pod kontrolą systemu Windows Mobile. Znajdziesz tu wszystkie aspekty pracy nad takim programem: począwszy od warunków środowiska programistycznego i uruchomieniowego, przez pisanie i testowanie kodu (z wyszczególnieniem elementów właściwych aplikacjom projektowanym dla platformy .NET Compact), aż po przechowywanie danych w plikach XML czy bazie SQL Server Compact. Dowiesz się także nieco więcej o wykorzystywaniu w urządzeniach przenośnych grafiki 3D.

  • Środowisko programistyczne Visual Studio i emulatory
  • Tworzenie, zapisywanie i wczytywanie projektu
  • Uruchomienie aplikacji na rzeczywistym urządzeniu
  • Język C# i praktyka projektowania aplikacji dla platformy .NET Compact
  • Projektowanie kontrolek i kontrolki charakterystyczne dla platformy .NET Compact
  • Studium przypadku - gra Reversi
  • Obsługa podstawowych funkcji telefonu i programu Outlook
  • Detekcja stanu urządzenia przenośnego i dodatkowe funkcje urządzeń przenośnych
  • Przechowywanie danych w SQL Server Compact i plikach XML
  • Grafika trójwymiarowa z mobilnym Direct3D
  • Instalacja Windows Mobile 6 Professional SDK

Zagwarantuj uniwersalność swoich aplikacji - buduj je dla systemu Windows Mobile